Marea Problemă a Recrutării, sau de ce nu mai putem găsi talente pe piață?

Deși ar putea suna ca un clișeu, este adevărat: lumea noastră continuă să accelereze și la fel și piața muncii. Profesii și roluri din ce în ce mai noi sunt create zi de zi, iar școlile tradiționale pur și simplu nu pot satisface nevoile lor. Mai mult decât atât, schimbările ne afectează și viața personală: avem tendința de a schimba locurile de muncă cel puțin o dată la 7 ani, în timp ce trecerea la o profesie complet diferită la fiecare 3 ani nu este o decizie neobișnuită. Angajatul mediu își schimbă locul de muncă, în medie, de 12 ori pe parcursul carierei. (Forrester Research).


Deci oamenii și locurile de muncă se mișcă repede. Dar cât de rapid în realitate? Candidații buni petrec doar 10 zile pe piață (Officevibe.com). Pe de altă parte, timpul mediu de angajare al unui nou angajat a fost de 39 de zile în 2016 (Raportul de referință pentru pozițiile de angajare Jobvite 2017), creând un decalaj de 29 de zile (o lună întreagă!) între situația ideală și realitate.


În 2016, 56% dintre recrutori au spus că nu pot face angajări bune din cauza procedurilor îndelungate de angajare. (2016 Recruiter & Employer Sentiment Survey MRI Network) În același timp, să știi ce să cauți devine, de asemenea, din ce în ce mai dificil. Pe măsură ce se creează noi locuri de muncă, screeningul tradițional bazat pe CV, care se concentrează pe experiența profesională și pe calificări nu mai este satisfăcător. Se pare că 75-88% din CV-urile primite pentru o poziție deschisă nu sunt calificate. (ideal.com)


Poate angajarea bazată pe date să ajute? Să vedem acest exemplu de recrutare petru o poziție de Servicii Clienți.


Când Telekom Ungaria s-a luptat continuu să-și ocupe pozițiile deschise pentru Reprezentant Serviciu Clienți, au realizat rapid că numărul de candidați cu experiență corespunzătoare în acest domeniu este foarte limitat. Mai mult decât atât, statisticile lor au arătat, de asemenea, că experiența anterioară nu a fost direct legată de performanțe mai bune.


Recrutorii Telekom aveau, prin urmare, nevoie de o soluție care să le permită să-și lărgească baza de talente, precum și să măsoare și să previzioneze performanțele viitoare. Soluțiile de recrutare bazate pe date ale Indivizo le-au furnizat exact aceste aspecte.





În primul rând, aceștia au ajutat Telekom să identifice și să se concentreze pe competențele de bază necesare pentru îndeplinirea poziției de Reprezentant Serviciu Clienți (rezolvarea problemelor și comunicare). Apoi, prin adăugarea competențelor de flexibilitate și adaptabilitate la lista de cerințe, au deschis, de asemenea, ușa către candidații altor profesii care se confruntă cu clienții din industria serviciilor. Instrumentele inovatoare de screening, precum Jocurile Serioase și Interviurile Video Automatizate, au făcut posibilă măsurarea acestor competențe și găsirea celor mai talentați candidați.


Rezultatele bazate pe date vorbeau de la sine: candidații cu cele mai mari punctaje au devenit viitorii performanți în noua lor poziție. Mai mult, acest proces a oferit o șansă candidaților respinși anterior pentru a-și demonstra aptitudinea pentru funcția respectivă.

Obțineți un Demo Online

Acordați-ne 30 de minute pentru a vă arăta magia din spatele sistemului care vă permite să găsiți și să angajați talente de top într-o manieră bazată pe date, orientată spre rezultate.

Europa HQ

Orientul Mijlociu

America de Nord

Ungaria

Austria

România

Bahrain

Canada

500 000 +

Interviuri Video Automatizate

1 500 000 +

Aplicanți

450 000 +

Ore salvate pentru clienții noștri

2 000 +

Recruitori

135 +

Țări

600 +

Clienți